Dla projektantów
Otwieramy nowe perspektywy dla Twoich projektów
Każdy projekt konsultujemy indywidualnie, wspierając projektantów na każdym etapie – od koncepcji po wdrożenie. Dzięki ścisłej współpracy osiągamy najlepsze efekty zarówno w budownictwie drogowym, jak i kolejowym.
Pliki DWG
przekroje
optemPLATE
przekroje
optemFRAME
przekroje
optemARCH
przekroje
optemBLOK
przekroje
szczegółowe
Foldery
Publikacje
optemARCH
Prefabrykaty optemARCH – ekonomia i szybkość budowy
Obiekty ramownicowe z prefabrykatów łukowych optemARCH w ciągu drogi S19 Lublin – Rzeszów
Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. III
Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. II
Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. I
Budowa przejścia dla zwierząt PE-1.1
Prefabrykowane przęsła łukowe – dobre rozwiązanie
Prefabrykacja od nowa – omówienie wybranych rozwiązań dla drogowych obiektów mostowych
Oszczędność czasu, optymalizacja rozwiązań projektowych na przykładzie realizacji obiektów kolejowych z prefabrykatów żelbetowych
Mostowe konstrukcje podatne z blach falistych czy ramownicowe prefabrykaty żelbetowe – aspekty projektowe, wykonawcze i utrzymaniowe
Dążenie do optymalnego przekroju poprzecznego obiektów mostowych z elementów prefabrykowanych na podstawie wybranych realizacji
optemBLOK
Rozwiązania projektowe z wykorzystaniem gruntu zbrojonego w ramach inwestycji S8 Radziejowice – Paszków
Wpływ zasypki na trwałość konstrukcji oporowych na przykładzie murów z gruntu zbrojnego w Gliwicach
Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych przy budowie wiaduktu Biskupia Górka w Gdańsku
Zagadnienie stateczności ogólnej konstrukcji oporowej z gruntu zbrojonego
Ściany oporowe z gruntu zbrojonego w systemie optemBLOK – przegląd stosowanych technologii
Realizacja murów oporowych z gruntu zbrojonego przy linii kolejowej E65
Mury oporowe z gruntu zbrojonego z przekładkami z keramzytu
Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych przy budowie układu drogowego dla centrum handlowego Serenada w Krakowie
Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych na podstawie zadania S8 Opacz – Paszków
Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych na trasie linii kolejowej E65 Warszawa Gdynia – LCS Ciechanów
Mury oporowe optemBLOK na budowie S8 Opacz – Paszków
Konstrukcje oporowe w systemie optemBLOK na inwestycji „Budowa obwodnicy Oświęcimia”
Geosystemy jako sposób ograniczenia emisji dwutlenku węgla
Geosystemy jako sposób na ograniczenie emisji węgla
Czy w dużych inwestycjach liniowych mury oporowe z gruntu zbrojonego mogą być alternatywą dla nasypów budowanych ze ścian żelbetowych
optemFRAME
optemPLATE
Obiekty mostowe
Zmiany projektowe na potrzeby budowy obiektu T-3
Projektowanie mostów według Eurokodów oraz polskich norm PN-S
Obiekty mostowe na drodze S5 Poznań – Wrocław
Obiekty mostowe na drodze ekspresowej Olsztyn – Olsztynek
Dążenie do optymalnego przekroju poprzecznego obiektów mostowych z elementów prefabrykowanych na podstawie wybranych realizacji
Budowa wiaduktu w ciągu drogi ekspresowej S7
Wykonawstwo
Projektuj z nami
Wspieramy projektantów od fazy koncepcyjnej po finalizację, oferując elastyczne podejście i wszechstronne doradztwo techniczne. Skorzystaj z indywidualnej konsultacji.
OPTEM
ul. Na Zboczu 75
80-110 Gdańsk
NIP: 584-273-97-54
KRS:0000541567
tel: (+48) 58 346-40-40
fax: (+48) 58 742-10-70