Pliki DWG
Prefabrykowane obiekty mostowe:
Katalogi
Publikacje
optemARCH:
- Prefabrykaty optemARCH – ekonomia i szybkość budowy
- Obiekty ramownicowe z prefabrykatów łukowych optemARCH w ciągu drogi S19 Lublin – Rzeszów
- Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. III
- Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. II
- Innowacyjne prefabrykaty łukowe o podwyższonej trwałości przeznaczone dla budownictwa komunikacyjnego cz. I
- Budowa przejścia dla zwierząt PE-1.1
- Prefabrykowane przęsła łukowe – dobre rozwiązanie
- Prefabrykacja od nowa – omówienie wybranych rozwiązań dla drogowych obiektów mostowych
- Oszczędność czasu, optymalizacja rozwiązań projektowych na przykładzie realizacji obiektów kolejowych z prefabrykatów żelbetowych
- Mostowe konstrukcje podatne z blach falistych czy ramownicowe prefabrykaty żelbetowe – aspekty projektowe, wykonawcze i utrzymaniowe
- Dążenie do optymalnego przekroju poprzecznego obiektów mostowych z elementów prefabrykowanych na podstawie wybranych realizacji
optemBLOK:
- Rozwiązania projektowe z wykorzystaniem gruntu zbrojonego w ramach inwestycji S8 Radziejowice – Paszków
- Wpływ zasypki na trwałość konstrukcji oporowych na przykładzie murów z gruntu zbrojnego w Gliwicach
- Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych przy budowie wiaduktu Biskupia Górka w Gdańsku
- Zagadnienie stateczności ogólnej konstrukcji oporowej z gruntu zbrojonego
- Ściany oporowe z gruntu zbrojonego w systemie optemBLOK – przegląd stosowanych technologii
- Realizacja murów oporowych z gruntu zbrojonego przy linii kolejowej E65
- Mury oporowe z gruntu zbrojonego z przekładkami z keramzytu
- Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych przy budowie układu drogowego dla centrum handlowego Serenada w Krakowie
- Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych na podstawie zadania S8 Opacz
– Paszków - Mury oporowe z bloczków drobnowymiarowych na trasie linii kolejowej E65 Warszawa Gdynia – LCS Ciechanów
- Mury oporowe optemBLOK na budowie S8 Opacz – Paszków
- Konstrukcje oporowe w systemie optemBLOK na inwestycji „Budowa obwodnicy Oświęcimia”
- Geosystemy jako sposób ograniczenia emisji dwutlenku węgla
- Geosystemy jako sposób na ograniczenie emisji węgla
- Czy w dużych inwestycjach liniowych mury oporowe z gruntu zbrojonego mogą być alternatywą dla nasypów budowanych ze ścian żelbetowych
optemFROG:
optemFRAME:
- Zastosowanie prefabrykatów żelbetowych optemFRAME w realizacji mostu na LK16 w Łęczycy
- Oszczędność czasu, optymalizacja rozwiązań projektowych na przykładzie realizacji obiektów kolejowych z prefabrykatów żelbetowych
optemANCHOR:
optemPLATE:
- Pierwsza w Polsce realizacja obiektu mostowego z zastosowaniem blach falistych typu optemPLATE
- Mostowe konstrukcje podatne z blach falistych czy ramownicowe prefabrykaty żelbetowe – aspekty projektowe, wykonawcze i utrzymaniowe
Obiekty mostowe:
- Zmiany projektowe na potrzeby budowy obiektu T-3
- Projektowanie mostów według Eurokodów oraz polskich norm PN-S
- Obiekty mostowe na drodze S5 Poznań – Wrocław
- Obiekty mostowe na drodze ekspresowej Olsztyn – Olsztynek
- Dążenie do optymalnego przekroju poprzecznego obiektów mostowych z elementów prefabrykowanych na podstawie wybranych realizacji
- Budowa wiaduktu w ciągu drogi ekspresowej S7
Wykonawstwo:
- Nasuwanie poprzeczne mostu przy zachowaniu ciągłości ruchu kolejowego na linii nr 15 Łódź Kaliska – Zgierz
- Żelbetowe obiekty mostowe na trasie S6 Kiełpino – Kołobrzeg Zachód